مراحل پاکسازی پوست چرب
نوشته شده توسط : حامد نظرزاده

مراحل پاکسازی پوست چرب

 

همانطور که گفته شد در ابتدا و قبل از شروع پاکسازی شما باید نوع پوست خود را تشخیص دهید.

 اولین مرحله تمیز کردن و پاک کردن آرایش صورت است . شما با شستشوی صورت می توانید در این مرحله از میسلار واتر یا ژل های شستشوی صورت کمک بگیرید زیرا شست و شو با آب به تنهایی کافی نیست.

 دومین مرحله بخور دادن و تخلیه جوش های سرسیاه است .بخور پوست باعث نرم شدن پوست و باز شدن منافذ پوست می شود تا پاکسازی بهتر انجام گیرد و جوش های سرسیاه شما به راحتی خارج شود.

 سومین مرحله لایه برداری پوست و سلول های مرده است. شما می توانید از یک اسکراپ مناسب با پوست خود در این مرحله استفاده کنید و این مرحله باعث روشن شدن و یک دست شدن پوست صورت شما می شود.

 چهارمین مرحله ریلکسینگ و  ماساژ صورت که یکی از مهم ترین و ضروری ترین مراحل است و باعث افزایش گردش خون در صورت شما می شود و همیشه پوست شما رو محکم و سفت نگه می دارد و از شل شدگی پوست جلوگیری می کند.

 پنجمین مرحله گذاشتن ماسک مناسب پوست که میتواند کمک بسیاری برای حفظ شادابی و جوانی پوست کند و همچنین تا حد زیادی می تواند مشکلات مختلف پوستی شما را برطرف کند بنابه مشکلی که پوست شما دارد می توانید از انواع مختلف ماسک ها مانند ماسک آبرسان، ماسک ضد پیری ، ماسک روشن کننده و غیره استفاده کنید .

 ششمین مرحله استفاده از تونر که برای از بین آلودگی های سطح پوست به کار می رود و باعث بسته شدن منافذ باز پوست شما می شود و رطوب پوست شما را افزایش می دهد.

آخرین مرحله استقاده از مرطوب کننده که در پایان مراحل پاکسازی انجام می شود به آبرسانی پوست و شادابی و طراوت همیشگی پوست شما کمک بسیار زیادی می کند.

 

لیزر موهای زائد در شیراز





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: